Update camperpech

7 maart 2023 - Petalidi, Griekenland

Moi,

Hier even een update van onze camperpech, we rijden gelukkig weer. Gisteren de hele dag bij een garage gestaan en daar is hard gewerkt om de camper weer klaar te krijgen.  De koppeling was kapot en is vervangen, kostte wat moeite om de onderdelen te krijgen,  maar uiteindelijk is het gelukt.  Moeten woensdag nog even terug,  dan wil de garagehouder de boel nog een keer controleren. Staan nu weer in Petalidi en morgen weer naar de garage in kalamata, is 37 km.  Zijn goed geholpen  door de Anwb, met name door Helena, een Nederlands sprekende Griekse in Athene. Zij was onze tolk met de garagehouder! Wij zijn blij dat we weer verder kunnen!

Laifs RiFra

1. Ilse en Kees:
    7 maart 2023
    Maar goed dat je lid bent van de ANWB.
    Hebben een paar jaar geleden ook pech gehad in Noorwegen, ondanks dat ze daar Engels spreken, is technisch Engels toch iets lastiger.
    Ook heel goed geholpen door de ANWB.
    Hopelijk bij controle alles goed, kunnen jullie ook weer verder.
    Mooie foto shot van de garage.
    Gr Ilse en Kees,
  2. Gerrit Ekkel:
    Hoi Frank en Ria,
    Blij dat de boel weer is gerepareerd! En toch nog aardig snel. Ik hoop dat de kosten ook nog beetje meevallen. Goede reis verder en laifs.
  3. Nelly:
    7 maart 2023
    Fijn dat de reparatie snel verholpen is,nu weer veel reis plezier!
  4. Gaatse Douma:
    7 maart 2023
    Fijn dat het weer rijklaar is. Veel plezier verder.
  5. Jolanda:
    7 maart 2023
    Fijn dat de reparatie zo snel kon worden gedaan. Fijne reis verder!!🙋‍♀️
  6. Geesje:
    Weer heel veel rijplezier.Groetjes
  7. A.moerman:
    Top,goede reis verder!
  8. Erna Pebesma:
    7 maart 2023
    Fijn dat dat alles zo snel weer klaar is, goede reis verder.
  9. Henk en tineke:
    Fantastisch hartstikke fijn. Veel plezier
    Leve anwb. Geniet ze. Laifs
  10. Marjolein.:
    8 maart 2023
    Blij toe. Goede reis verder.
  11. Petra Eleftheriadis:
    8 maart 2023
    On the road again…..fijn dat alles weer in orde is! Prachtige dag vandaag zag ik op de live webcam van Thassos…..🇬🇷🧿🌈
  12. Riemer:
    8 maart 2023
    Succes en veel plezier verder.
  13. Diny Wijnand:
    8 maart 2023
    Fijn dat jullie de reis kunnen voortzetten.
    Lieve groetjes van ons.
  14. Wim Bongertman:
    8 maart 2023
    tja, autopech is altijd vervelend, maar zeker op vakantie met een camper. Maar dan is er gelukkig wel weer een hulpvaardige garage om de ellende te verhelpen.