Naam:
Foto’s:
5819
Video’s:

Over ons

Frank en ik, Ria, zijn respectievelijk 74en 71 jaar. Wij zijn bijna 54 jaar getrouwd en ouders van een zoon en een dochter. Deze hebben er voor gezorgd dat we drie kleinzoons en een kleindochter hebben. Frank was in zijn werkzaam leven grafisch vormgever en daarnaast heeft hij de laatste 15 jaar voor hij stopte met werken een eenmansbedrijf gehad. Ik ben werkzaam geweest in de forensische psychiatrie. Beide zijn we in 2011 gestopt met werken. We houden van reizen en hadden in vakanties al veel Europese en Oost Europese landen bezocht.

Over onze reis

Toen Corona uitbrak waren wij in Marokko en konden net voordat alles op lock down ging, Marokko verlaten en huiswaarts keren. Daarna stond het reizen even op een laag Pitje. In 2021 een paar weken Nederland en in 2022 twee maanden Spanje Portugal.
daarna beiden wat gekwakkeld met de gezondheid, maar nu is het eindelijk zo ver dat we weer wat langer, een half jaartje, en verder weg kunnen reizen. 31 januari 2023 vertrekken we richting Griekenland, reizen over land  en weten tot het moment van vertrek niet wat de route gaat worden. We gaan onszelf weer verrassen en hebben er veel zin in!!!

Bezochte landen

Wij hebben 47 landen (19%) bezocht:

Albanië, Algerije, Andorra, Armenië, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Georgië, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Marokko, Moldavië, Monaco, Mongolië, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigde Staten, Westelijke Sahara, Zweden, Zwitserland.