De laatste voorbereidingen..

24 augustus 2012

Vandaag beginnen we maar eens met ons eerste verhaaltje. We hebben natuurlijk al veel voorbereidingen achter de rug en zijn nu bezig met de laatste dingen te regelen. Intussen zijn we helemaal lek geprikt door de GGD en volgende week donderdag gaan we de laatste 3 prikjes halen.  Maar eerst gaan we maandag en dinsdag naar Hamburg. Dit doen we omdat de auto (daar hebben we onze laatste vakantie pech mee gehad)  nog even goed moet rijden om daarna de laatste controle te hebben. Verder gaan we de laatste 2 weken besteden aan het doen van aankopen, ons kotje in orde maken, het huis goed achterlaten en afscheid nemen. Ik kom na 3 maanden terug, in eerste instantie voor mijn moeder van 90 jaar, maar natuurlijk ook voor de kinderen en kleinkinderen. Voor mijn moeder hebben we een tablet gekocht waar we skype, dit reisblog en een mailadres opgezet hebben. We zijn nu aan het oefenen en zoals het nu lijkt krijgt ze het wel in de vingers, knap van haar!

1. Jolanda:
    10 september 2012
    Geweldig, het komt nu wel heel dicht bij. Na jarenlang opscheppen dat jullie het gaan doen gaat het nu gebeuren. Wij wensen jullie veel plezier en hebben eigenlijk maar één ding te zeggen. GENIET ERVAN. Groetjes, hans en jolanda.
  2. Peter en Jacq:
    16 september 2012
    He luitjes, veel succes en plezier!

Len Floor Jacq en Peter