Het is bijna weer zo ver!!!

18 januari 2015 - Zuidlaren, Nederland

Hallo allemaal,

We gaan weer op pad!!!!!!! Gelukkig is het been van Frank weer helemaal beter en hadden we eigenlijk al wel weer weg kunnen zijn. Maar ja, als je een keer thuis bent en dan net voor de feestmaand, is het ook wel erg verleidelijk  om deze maand gezellig met het gezin door te brengen. Dit hebben we dus gedaan en hebben hier dan ook geen moment spijt van gekregen. Ook hebben we mooi de tijd gehad om onze kapotte koelkast te vervangen, een heel gedoe en een  hele  uitgave, maar tis klaar en we zijn er wel weer blij mee! Maar nu begint het weer aardig te kriebelen en we hebben dan ook besloten om rond  20 januari weer weg te gaan. Het wordt nu niet eerst Spanje,  (voor de insiders, zwarte zeep hebben we met de Kerst gekregen! ) We gaan nu rechtstreekser, Duitsland door, dan Frankrijk, Italie, kroatie en vervolgens verder naar beneden. Ons eerste doel  is Griekenland. Vanuit daar ga ik weer een tweetal weekjes naar huis en daarna zien we weer verder! Tis weer leuk en spannend, we hebben er weer super veel zin in.

Vrijdag, zaterdag en zondag 16, 17 en 18 januari

We zijn heerlijk met de kinderen en kleinkinderen uit afscheidswokken geweest bij Ni Hao Stadspark, het eten was heerlijk en het was gezellig. We worden door de kleinkinderen verwend met snoep voor in het trommeltje in de auto, heerlijk! Na het eten gaat een ieder na een afscheidsknuffel zijns weegs. De volgende dagen zijn we bezig met spulletjes bij elkaar zoeken, boodschappen doen en vooral Frank houdt zich bezig met het kotje schoonmaken en  inrichten.  Zondagochtend voor de voorlopig laatste keer naar ons moedertje, we nemen afscheid en beloven vaak te bellen en als het kan te skypen. Vervolgens lunchen bij Tito, gezellig en we krijgen een tasje mee met lekkere dingetjes. Om even over 2en zijn we thuis en doen nog wat klusjes. Rond 4 uur gaan we nog even op ziekenbezoek bij  Martin, een buurman op de Vijftig Bunder. Hij ligt al een aantal weken in het ziekenhuis en is vrijdag aan zijn hart geopereerd. Zijn vrouw, Cobi is er ook en we krijgen ook van hen een tasje met lekkers. Nu zijn we weer thuis, hebben nog wat gedaan, maar hebben het ook wel effe gehad. De rest van de avond rustig aan, morgen op tijd op en dan is het de bedoeling om rond 11 uur weg te gaan richting Keulen. Onze eerste camperstop zal daar in de buurt zijn.

1. A.moerman:
    Veel plezier goede reis ,veel genieten en een goede gezondheid. Gr. Attie
  2. Andre:
    18 januari 2015
    Lekker op weg naar het betere weer, geniet er van en zorg dat alles heel en gezond blijft.

Kalo taxidi, Andre en Janny
  3. Harm en Grietje:
    18 januari 2015
    Lieve vrienden we wensen jullie een hele goede reis in alle gezondheid én hou het vooral veilig en kom heelhuids weer thuis.

Dikke knuff
  4. Johan:
    18 januari 2015
    Tjee, als ik had geweten dat jullie morgen weg gaan was ik nog even bij jullie langs gegaan, we sliepen even een nachtje in ons huisje, we wensen jullie weer een fijne en veilige reis, geniet er weer van zo als de vorige keer.
    Groetjes
    Johan, Anita, Maud en Noor
  5. Sjoerd en Hanneke:
    19 januari 2015
    Wij vroegen ons al af waar de reislust was gebleven...... tada!! Daar is ie :-)
    Heel veel plezier maar weer en hopelijk dit keer geen benen die roet in het eten (...de reisplannen) gooien. We gaan jullie weer gezellig volgen :-).
    Xx Sjoerd en Hanneke
  6. Jan:
    19 januari 2015
    Wij wensen jullie een mooie en gezonde en weinig pech toe met
    de nieuwe reis.
  7. Henk en Sina:
    19 januari 2015
    Wij verheugen ons weer op jullie reisverslagen. Heel veel reisplezier en pas goed op elkaar. Veel liefs
  8. Wim:
    19 januari 2015
    Goede,gezonde en veilige reis!
    We volgen jullie weer op de voet!
    Veel plezier en voorzichtig....
    Groetjes!!!!

(De tassen met lekkere dingen wel in de auto gezet?)
  9. Kira:
    19 januari 2015
    Bijna op reis of zitten al achter het stuur. We wensen jullie een mooie reis toe, met veel boeiende ontmoetingen. Kijken uit naar het volgend reisverslag
  10. Geesje:
    19 januari 2015
    Een fijne maar vooral een gezonde reis , en natuurlijk heel veel genieten , maar dat komt wel goed, ik kijk uit naar de reisverslagen, he heel veel plezier.Grtj Geesje
  11. Ingrid:
    19 januari 2015
    Veel plezier en goede reis!
    Hendrik & Ingrid
  12. Diny Wijnand:
    19 januari 2015
    Fijn dat Frank zijn been weer helemaal genezen is. Nu maar weer genieten van de mooie dingen en aardige mensen die jullie zullen ontmoeten. Wij wensen jullie heel veel plezier en zien jullie t.z.t. weer. Hou de boel gezond en heel.

Lieve groetjes en een dikke kus.

Diny en Eltjo.
  13. Riemer:
    19 januari 2015
    Veel plezier. houden bakje koffie gewoon te goed.
  14. Tonny:
    Joepie, daar gaan jullie weer! Veel plezier. Groetjes, Ronald en Tonny
  15. Koos en Tina:
    19 januari 2015
    Een hele goede en gezonde reis toegewenst, doe voorzichtig aan, en hou ons op de hoogte van jullie avonturen, we zullen met heel veel plezier jullie reisverslagen weer lezen en de foto's bekijken.
    Groetjes Koos en Tina
  16. Chris en Tine:
    20 januari 2015
    Een goede reis gewenst,en veel plezier
    Groetjes Chris en Tine.
  17. Martin en cobi:
    20 januari 2015
    Goede reis veel plezier en we volgen jullie op de voet
  18. Frits Rijnsewijn:
    20 januari 2015
    Goede reis veel plezier en een behouden thuiskomst
  19. Jolanda:
    21 januari 2015
    Heel veel reisplezier!!!
    We kijken uit naar jullie leuke en boeiende reisverslagen!!