Weer bij elkaar!

2 april 2015 - Thessaloníki, Griekenland

23 maart 2015
Regen, regen en nog eens regen. Moet vandaag maar eens bekijken wat ik ga doen. Ben naar het dorp gegaan en heb daar groente gekocht. Het is witte kool uiteraard met kerrie, lekker.

24 maart 2015
Regen!

25 maart 2015
Regen, regen!

26 maart 2015
Weg bij Antonio naar Vergina.
Weer regen, en de ruitenwissers doen het niet meer, naar een garage  en daar wordt het gerepareerd. Ze kijken ook de motor na, daar komt een vreemd geluid vandaan. Ze ontdekken de oorzaak al gauw en kunnen het verhelpen.

27 maart 2015
Voor de verandering regen!

28 maart 2015
Gut, regen!

29 maart 2015
Ti's alleen maar regen!

30 maart 2015
Naar de camper stop bij het vliegveld. Het Zwitserse stel staat er nog steeds, zij gaat morgen met het vliegtuig naar huis.

31 maart 2015
Ria komt om 13,30 uur aan in Thessaloniki. Krijg bericht dat ze het vliegtuig heeft gemist door de storm, balen! Nou komt ze morgen. Avonds barbecue ik met de Zwitser en een Engelsman, drie alleenstaande mannen, wel gezellig!

1 april 2015
Geen aprilgrap, nu komt ze echt. Van JP hoor ik dat ze eerder komt en ik ga snel naar het vliegveld. Inderdaad komt ze al om even over enen in plaats van half twee. Knuffelen en we zijn weer lekker bij elkaar!

Donderdag 2 april,
Hallo allemaal,
De twee weken Nederland zitten er weer op, De thuiskomst was een warm bad, de kinderen en kleinkinderen waren er en er stonden bloemen op tafel en allemaal waren we blij. Ik heb dan ook een tweetal heerlijke weken gehad in Nederland, veel bij mijn moeder geweest, een keertje met haar op stap en niet te vergeten de logeerpartijtjes van de kleinkinderen, altijd weer genieten. Ook ben ik verwend met lekkere etentjes. Verder had ik nog wat regeldingen te doen zoals medicijnen voor Frank, groene kaart, de belasting, visa Turkije enz. enz. Elke dag contact met Frank, de berichten waren dat hij daar erg slecht weer had en eigenlijk geen kant op kon.
En ja, Frankie was daar en ik was hier en beide toch wel wat ontheemd, dus was de vlucht van 2 april snel gewijzigd naar 31 maart. Danny bood aan om me naar Schiphol te brengen, dit omdat ik al om 09.40 vertrok. Hij zou daar dan gelijk een bezoekje aan zijn ouders aan vast koppelen. Ik sliep dus de laatste nacht bij Esther. Danny en ik vertrokken vol goede moed om 5.30 richting Schiphol. Het stormde, dus was het goed uitkijken. De eerste 125 km gingen prima, maar toen kwam er een file. Er waren 2 vrachtauto's omgewaaid en alle verkeer zat vast. Uiteindelijk stonden we anderhalf  uur in de file ons te verbijten en om 9.30 stormde ik vertrekhal 1 binnen. Helaas pindakaas, vlucht gemist. Bij de balie van Transavia weer de vlucht omgeboekt naar de volgende dag. De rest van de dag doorgebracht  bij de familie Brink. Ik moet zeggen dat ik aardig kapot was en in de middag heb ik dan ook een flinke middagdut gedaan. Daarna geborreld, lekker gegeten en nog een wandeling gemaakt in de bossen. Heerlijk, toen niet te laat naar bed en de volgende ochtend, gisteren dus het vliegtuig naar Frank gepakt. Prima vlucht en hij stond me op te wachten, beiden waren we erg blij weer bij elkaar te zijn en hebben elkaar even lekker geknuffeld. Morgen gaan we verder richting Turkije, naar de zwarte zee. Hebben we veel zin in!

Groetjes RiFra

1. Kira:
    2 april 2015
    goed te horen dat jullie weer samen in het kotje zijn, maar hopen dat vanaf nu de zon weer gaat schijnen, dat doet hij hier nu ook afgewisseld met wat buien, geniet ze en tot het volgend reisverslag veel reisplezier
  2. Ingrid:
    Oh, wat viel het tegen
    Eenzaam in ons kotje
    was het enige woord dat ik
    in het reisblog schreef: regen!
    Maar na 2 weken was het moment
    dan eindelijk daar
    Lekker knuffelen met mijn Ria!

Nicolien Dijkshoorn
  3. Sjoerd en Hanneke:
    2 april 2015
    Wat fijn dat jullie weer samen zijn en verder kunnen gaan met jullie reisavonturen. Geniet ze!
    Groetjes van Sjoerd en Hanneke uit Zuidlaren in de.... regen
  4. Frits Rijnsewijn:
    3 april 2015
    Ik hoop dat jullie nu beter weer krijgen, succes.
    groeten Frits
  5. Geesje:
    4 april 2015
    Na regen komt zonneschijn , die gezegde is voor jullie, nu jullie weer bij elkaar zijn, en fijne reis verder sammen .
  6. Bert & Laurie:
    4 april 2015
    Fijn dat jullie weer samen zijn, geniet van elkaar en de reis.
    groetjes Bert & Laurie. X
  7. Martin en cobi:
    5 april 2015
    geniet van elkaar en nu eens mooi weer
    groetjes Cobi Martin
  8. Jolanda:
    6 april 2015
    Mooi dat jullie weer bij elkaar zijn. Wij hopen uiteraard ook dat het weer opknapt daar (en hier mogen zon en temperatuur ook wel een onsje meer). Wachten op jullie volgende belevenissen in den vreemde.
  9. Ilse en Kees:
    6 april 2015
    Hallo, door de drukte liet het even op zich wachten de reactie, maar hier dan het berichtje. Leuk dat we je nog gesproken hebben in Zuidlaren, lekker de familie in een notedop doorgelicht. Jammer dat Frank zoveel regen heeft gehad, dan kunnen de dagen lang duren, zeker als je alleen zit. Maar niet getreurd, jullie zijn nu weer samen en zullen zeker weer gaan genieten van de verhalen. Trouwens Frank had goed zijn best gedaan met het schrijven van zijn verhalen. Nu weer op naar nieuwe uitdagingen en het volgende verhaal. Gr Ilse en kees potters.