frank 1

23 maart 2015 - Thessaloníki, Griekenland

17 maart 2015
De dag dat Ria naar het thuis front gaat.
We rommelen wat aan hebben nog wat brood van gisteren samen met koffie is het wel weg te werken. Was van de lijn gehaald, Ria pakt haar rugzakje in neemt afscheid van mede camperaars en we rijden naar de luchthaven. We hebben alle handelingen ticket enz. gedaan en hebben veel tijd over. Drinken een kop koffie en eten een broodje gezond. Maar wachten, Ria komt dan op het idee om naar het kotje te gaan en daar afscheid van elkaar te nemen. Zo is het gegaan, zij heeft mij uitgezwaaid en ik haar niet.
Weer terug naar de Camper Stop nu in mijn uppie.

18 maart 2015
Heb besloten om naar camping Hellas te gaan in de plaats Kala Nera 250 km terug.
Na een paar km ging het al verkeerd, heb zeker een half uurtje rond gereden miste mijn bijrijder. Toch is het gelukt om aan te komen bij de camping, werd gelijk herkend en kreeg en borrel om weer op krachten te komen van de reis. Een rustige middag. Dan moet er gegeten worden, had nog racketsla, licht koken daarbij aardappelpuree en een minutenlapje en klaar is Frankie. Heb Wi-Fi en radio 1 geluisterd naar de verkiezingen.
Met Ria gebeld en naar bed.

19 maart 2015
s'Morgens met Ria geskyped alles goed daar. De wandelschoenen aan en de omgeving verkennen. In de middag terug en uitrusten met een biertje.
Daarna eten maken ik heb nog aardappelpuree van gisteren, uitje en paprika gesneden blokje jus water erbij lapje vlees in blokjes gesneden. 10 minuutjes bakken de puree er door roeren en opwarmen. Het ziet er niet uit, maar de smaak is overheerlijk. Weer iets voor het kookboekje. In de avond een borrel bij Antonio gedronken en dan naar bed.

20 maart 2015
Na het broodje het kotje schoon maken, een keteltje water op het gas voor het sopje. Als het water kookt ketel van het gas, het water in een afwas bakje gooien het loopt er net zo snel weer uit. Ik heb het plastic bakje op het gasstel gezet dan weet je het wel.
Twee mooie gaatjes in de bodem. Via de Duitse buurman een ander bakje gekregen en ga aan de slag. Je bent dan toch een paar uurtjes bezig. Bij de bakker brood gehaald. En dan is het alweer tijd om de warme maaltijd in elkaar te knutselen. Het wordt rijst met kalfs ragout (bedankt Cobi en Martin)

21 maart 2015
Vandaag is het plan om te fietsen, de fiets schoon gemaakt en de ketting in de olie. Heb z'n 30 km gereden viel niet mee Hoogkerk-Leegkerk. Wel een goed gevoel, lekker gedoucht en een biertje gedronken. De zon heeft de hele dag geschenen.

22 maart 2015
Het is zondag en ben uitgenodigd om bij Antonio en familie om 13,00 uur te eten, samen met de Duitse buren. Daarbij als drankje Tzipouro (anijsbrandewijn). Het is heel gezellig en ik ben dan ook om 17,00 uur weer in het kotje. FC Groningen 2-2 hoor ik op de radio. Een rustige avond.

1. Henk en Sina:
    23 maart 2015
    Hoi Frank, je ziet maar weer je kunt niet zonder je riaatje. Geen plastic meer op het gas hoor dat stinkt alleen maar. Nog veel plezier. Groetjes
  2. Geesje:
    23 maart 2015
    Hoi Frank je verhaal is niet zo lang als die van Ria maar toch wel heel leuk, ik kijk weer uit naar een nieuw verhaal van jou , en geen bakkie weer op het gasstel zeten, ja dat krijg je als er geen vrouw in de buurt is .groetjes geesje
  3. Gerrit Ekkel:
    23 maart 2015
    Voor de lezer een mooi verhaal Frank. Jij hebt waarschijnlijk niet zo hard gelachen toen je merkte dat de bak lek was. Nou ik wel, zag het zo voor me.
    Vanmorgen nog met Ria gebeld, heel gezellig! (Ze mist je echt wel hoor).
    we wensen je mooi weer en veel plezier.
    liefs en groeten,
    Gerrit en Dicky.
  4. Riemer:
    23 maart 2015
    Hoop voor jou dat het wiefke snel weer bie die is. Hou je haaks.
  5. Jan:
    23 maart 2015
    Veel plezier verder en laat het eten en een biertje goed smaken.

En de groeten van de biljartlui.
  6. Tonny:
    23 maart 2015
    Het gaat best lekker zo te lezen, bakkertje, koken, biertje, zonnetje, soppen, borreltje. Veel plezier!
    Groetjes, Ronald en Tonny
  7. Frits Rijnsewijn:
    23 maart 2015
    Gek hé dat iedereen over dat bakje heeft dit zal je nog jaren moeten horen.
    Groetjes Frits.
  8. Martin en cobi:
    23 maart 2015
    zo te lezen vermaak je je best en fijn dat je af en toe aanspraak hebt
    lekker een borrel drinken met de anderen en eten
    groetjes Cobi en Martin
  9. Wim:
    26 maart 2015
    Nog even,en ze is weer gezellig bij je in het kotje!
    De tijd vliegt....
    Zo nu en dan,ben je niet heel handig Frank,als het maar bij kleinigheden blijft!
    Succes de komende week!!!!Groeten...
  10. Chris en Tine:
    27 maart 2015
    Hoi Frank,het is zo dinsdag,en dan met z'n tweetjes door.
    Ria treft het hier ook niet het is net herfst.Morgen moet Mees voetballen,ik heb de winterjas al klaar hangen.
    Frank de Groetjes van ons.
  11. Marijke van Veen:
    29 maart 2015
    Hoi Frank, leuk om je belevenissen te lezen.
    Knap dat je na al je aktiviteiten ook nog een verslag schrijft.
    Maak je niet druk over afwasbakjes, maar drink liever gezellig een borrel met de buren. Je leeft maar een keer!
    Groetjes, Marijke.
  12. Jolanda:
    1 april 2015
    Hoi Frank, Het zal best rustig zijn in je uppie!
    Rustig aan doen en lekker genieten!
    Succes met het volgende afwasje!
    Groetjes Jolanda en Hans
  13. Bert & Laurie:
    4 april 2015
    Hoi Frank, zie dat jij je wel vermaakt in je uppie. Goh jammer van dat afwasbakkie, gelukkig dat je alsnog de afwas hebt kunnen doen, was altijd al een hobby van jou..... toch? ;-)
    Groetjes Bert & Laurie.