Maart 2020, gelukkig weer thuis in Zuidlaren!

18 maart 2020 - Zuidlaren, Nederland

Hallo allemaal,

Gisteravond rond 9 uur arriveerden wij na drie dagen reizen, de laatste dag zo’n 1100 km, thuis in Zuidlaren! Blij dat we thuis zijn met alle perikelen rond het coronavirus. Het was best wel spannend om de grenzen te passeren, gelukkig hebben we daar geen problemen gehad. Onderweg hebben we steeds contact en support van onze kinderen gehad en ook van familie, vrienden, blogvolgers en FB vrienden kregen we vaak appjes! Iedereen leefde mee onderweg, erg fijn! Bij thuiskomst waren de lampen en de verwarming aan en er stond een mooie bos bloemen op tafel van de kinderen, een warme thuiskomst. Jullie begrijpen wel dat we voorlopig niet gaan reizen, blijven mooi op honk. Bedankt voor het volgen en de reacties die er werden geschreven, altijd leuk!

Veul Laifs en blijf gezond!!!🥰🥰

RiFra

1. Diny Wijnand:
    18 maart 2020
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Zal best heel spannend zijn geweest.
    Lieve groetjes.
  2. Harm en Grietje:
    18 maart 2020
    Lieve vrienden, wij zijn meer dan blij voor jullie- de kids en iedereen dat jullie weer veilig op honk zijn. de laatste dagen hebben jullie lange dagen achter het stuur moeten zitten met de spanning van kan ik de grens nog wel passeren. het is gelukkig allemaal gelukt en nu lekker uitrusten veilig in Zuidlaren.
    Wij hebben al gezegd van het wordt een rustige zomer, er is al ontzettend veel afgelast.
    maar dat maakt niet uit als we met z,n allen maar goed en gezond door deze crisis heen mogen komen.
    Dikke Knuf
  3. Jannie Kiemel:
    18 maart 2020
    Fijn dat jullie er weer zijn.
    Lieve groetjes.
  4. Gerrit Ekkel:
    Lieve vrienden,
    Inderdaad na een spannende reis gelukkig gezond en zonder problemen weer thuis.
    Geniet nog na van het mooie deel van jullie fraaie reis.
    Hartelijke groeten.
  5. Harry Vos:
    18 maart 2020
    Welkom thuis. Het reizen komt wel weer.
  6. Marjolein.:
    18 maart 2020
    Welkom thuis. Jammer dat jullie mooie reis zo moet eindigen. Maar de reizen komen wel weer. Hoofdzaak: blijf gezond.
    Lieve groet.
  7. Jolanda:
    Welkom thuis! 😘
  8. Wim Bongertman:
    18 maart 2020
    Fijn dat jullie er weer zijn. Oost west, thuis best zullen we maar zeggen.
  9. Leanne:
    18 maart 2020
    Fijn om in deze tijd op je eigen stekje te zijn....
  10. Tine:
    18 maart 2020
    Heel fijn dat jullie weer veilig thuis gekomen zijn .nu eerst maar lekker bij komen en rustig aan doen.
    Een lieve groet van mij.💚💛👍
  11. Grietje Bos ( ik het hier Grace):
    18 maart 2020
    Ach, weer een avontuur om over the schrijven toch? Welcome home. Here in California zit alles potdicht
  12. Koos en Tina:
    18 maart 2020
    Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is verlopen
  13. Fietsers ontmoet in Mongolie ;-):
    Welkom thuis!
  14. Jan:
    19 maart 2020
    Frank en Ria welkom in Zuidlaren.
  15. Johan:
    Fijn weer thuis....