Morgen gaan we dan!

15 september 2012

Zo, het begint nu echt te komen. Van een paar mensen kregen we de afgelopen weken kaartjes met goede wensen voor de reis, bedankt hiervoor! Ondertussen hebben we 18 volgers, leuk! Ons kotje is helemaal klaar voor vertrek, maar vanochtend ontdekte Frank nog een beetje lekkerij bij het dakraam. Onderzoek leverde op dat de kit bijna weg was. Hij haalt dus snel even nieuwe en dicht het vandaag opnieuw af. Deze week hadden we het wisselend druk en erg rustig. Mees en Caro logeerden nog een nachtje, nog even naar de Vrijbuiter in Roden. De reisverzekering in orde maken en her en der wat afscheid nemen. Met TiTo een paar keer contact gehad, zij zitten in Frankrijk en Tineke heeft oorontsteking. Ze heeft hier medicatie voor gekregen, maar het is wel vervelend in je vakantie. Gisteravond belde Hans nog om te vertellen dat het gelukkig wat beter gaat met Jolanda. Vanmorgen nog even bij Mees voetbal kijken, vanmiddag naar mijn moeder afscheid nemen. Wat  jammer was dat de tablet het niet goed met skype deed, maar we kregen zonder problemen ons geld terug. Verder hadden we een internet abonnement voor een jaar afgesloten en dat kon niet meer worden teruggedraaid. Gelukkig hadden we nog een extra laptop en die staat nu bij haar. Maar  kijken wat ze er mee kan. Vanavond slapen Sem en Teun nog bij ons en morgen rond 12 uur willen we eigenlijk vertrekken. In ieder geval worden we dan uitgezwaaid door de kinderen en kleinkinderen. onze eerste korte stop is bij oom Anno in Vught, want deze zit wat in de lappenmand en dan willen we eigenlijk in Belgie overnachten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annette:
    15 september 2012
    Wij wensen jullie een hele fijne reis toe. Hopelijk geen autopech dat lijkt me erg vervelend [vooral in Afrika]
    Doe oom Anno de groeten van ons en tot horens via reisblog.

Liefs Gerrit en Annette.
  2. Wim:
    15 september 2012
    Doe voorzichtig en geniet!

Groetjes,Wim en Ineke.
  3. Camiel Hulst:
    Hallo luitjes,
    ik wil jullie zelf even een heeeeeele fijne, goede, prettige en een onvergetelijke reis wensen. Met veel zon, geluk en nog veel mooiere ervaringen.
    En veldig god tur! Være forsiktig. Mange hilsener fra Camiel
  4. Harma Vos:
    Hei Ria en Frank,
    Heel veel plezier, doe voorzichtig.
    Een dikke knuffel en smok.
    Groetjes van Harma
  5. Kira:
    Marleen 15 september 2012
    Diavoorstelling weergeven Alles downloaden

Dit album bevat 39 foto's en blijft beschikbaar op SkyDrive tot 15-12-2012.

Vandaag is het zover, jullie beginnen aan het avontuur waar jullie zolang naar hebben uitgekeken. Met alle kaarten, injecties, verzekeringen etc. op zak, goed voorbereid. Verassingen zullen er blijven, maar dat weten jullie zelf ook wel na al jullie reizen door oost europa. Geniet ze en kijken uit naar jullie resiverhalen. Arianne Idzenga zit in Burkina Faso, staat op facebook, zo kun je haar contacten mocht het nodig zijn.
    Tsamaya sentle zeggen ze het in Setswaans, oftewel een goede en behouden reis, herman en kira
  6. Kira:
    16 september 2012
    gaat wat fout met foto's marleen, was niet de bedoeling
  7. Henk en tineke:
    16 september 2012
    Heel veel reisplezier, van Henk en mij. Mochten jullie in de buurt zijn,waar wij zitten, straks........ Kom dan een kop koffie halen!
  8. Wim:
    16 september 2012
    eindelijk vertrokken,we volgen jullie op de voet!
    veel plezier!
    W-I
  9. Gerry Huiberts:
    Hoi Ria en Frank,
    Van JP de internetpagina ontvangen dus ook wij gaan jullie trouw volgen. Hartstikke stoer dat jullie deze uitdaging aangaan. Heel veel plezier samen en laat jullie verrassen. Voorzichtig en de groeten van ons allemaal, Wouter, Frank, Annemieke en Gerry.
  10. Henk en tineke:
    27 september 2012
    Vanaf 1 okrober zitten we in Oruhuela Costa!! Vlakbij Torrevieja. Als je ons e-mailadres hebt, kan je ons ook prive mailen. GR, Tineke en Henk en alegria mucha!!